Goukaou Kigurumi Studio

豪華王偶人製作坊

【公告 ‧ Notice ‧ お知らせ】190115

  • CATEGORYTalk
  • TRACKBACK0

我們恢復面具接單,信件回覆處理上會比較緩慢
マスクのオーダー受付に再開しました、メールがいっぱいになり、個別の返信はちょっと遅れるかもしれませんが、順番に処理します。
We are restart to accept new order, due to the large numbers of inquiries email, the raply time might be a little late, but we still deal with it as soon as possible.

豪華王的近況談:
很感謝各位玩家們支持與喜歡工作室的作品
工作室這一年,在開發、製作生產上遇到不少不順利的狀況
有些夥伴不負責與怠惰,造成自己要花數倍時間、金錢、精神上去彌補
運氣好的是,也有好的配合夥伴,讓作品的品質提升不少
最近也聽聞了些玩家對於信件處理、客服方面有所抱怨
希望能體諒、原諒我為了維護作品品質,在文書作業時間方面有些犧牲
這方面我會盡量的抽空處理

豪華王の近況報告:
プレイヤー達の応援いつもありがとうございました。
この一年間、スタジオの開発や制作に色々状況がありますので、
とあるパートナー無責任な態度のために、豪華王は何倍の時間、お金、精神がかかる状態になります。運が良くことに、良いパートナーも出会いました、作品の品質も前より向上を実現しました。
最近もお問い合わせの処理スピードや返信について、文句を聞きました。
豪華王は作品の質を確保するため、書類を処理する時間を犠牲しました。
その部分も何とかするので、何卒ご了承のほどよろしくお願いいたします。

About the recent of GKO
I am appreciate about the supporting from customers.
The studio have a lot of unpredictable problems about developing and making this year,
some partner irresponsible attitude let me need to pay more time, money and energy on it.
But it still have some good news, some of partner do the incredible job that the quality of mask have increase.
I also know some of players have some complain about the reply speed of mail and customer service. For keep the quality, I only have to sacrifice the time deal with document and mail. I will do the best on it, and hope can have understanding from players.